Thread: Faiz Ahmad Faiz
View Single Post
Old Saturday, March 05, 2011
Makhzan-e-Urdu Adab
Medal of Appreciation: Awarded to appreciate member's contribution on forum. (Academic and professional achievements do not make you eligible for this medal) - Issue reason: Diligent Service Medal: Awarded upon completion of 5 years of dedicated services and contribution to the community. - Issue reason:

Thanked 4,047 Times in 1,576 Posts
Farrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud of

Is nazm mein Faiz ne apni be'basi ka mazaq urraya hai.wo is baat pe zor daal rahay hain k zindagi mein wo he log kamyab hotay hain jo her kaam tawajjo se kertay hain,Faiz ki tarah adhooray kaam kernay walay hamesha naa'muraad he rehtay hain.is nazm ko youn bhi lia ja sakta hai k Faiz samjhtay hain k Ishq tab e mukammal hota hai jab isi ko he maqsad e hayaat bana lia jaye aur ye k Khaalis Ishq insaan ko kuch aur kernay k qaabil nae chorta.baqol Ghalib;

Ishq ne Ghalib nakkama ker dia,
werna ham bhi aadmi thay kaam k..!!

Faiz Ahmad Faiz-kuch-ishq-kia-kuch-kam.gif
The Following User Says Thank You to Farrah Zafar For This Useful Post:
Sahir Khan (Friday, June 24, 2011)