View Single Post
  #12  
Old Friday, January 06, 2012
Farrah Zafar's Avatar
Farrah Zafar Farrah Zafar is offline
Makhzan-e-Urdu Adab
Medal of Appreciation: Awarded to appreciate member's contribution on forum. (Academic and professional achievements do not make you eligible for this medal) - Issue reason: Diligent Service Medal: Awarded upon completion of 5 years of dedicated services and contribution to the community. - Issue reason:
 
Join Date: May 2010
Location: امید نگری
Posts: 2,362
Thanks: 2,346
Thanked 4,047 Times in 1,576 Posts
Farrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud ofFarrah Zafar has much to be proud of
Default

Quote:
Originally Posted by da skeptic View Post
@farah zafar
one minute janab.. Jab galib ye kehta hai k kuch nahi tha to khuda tha aur kuch na hota to khuda hota.. Aur os k baad ye kayinat khalq hvi aur is kayinat k sath me b khalq hva.. Is ka matlab ye to nahi k khuda ne apne wajood se ye kayinat banai he, matlab ye kayinat khuda k vajood ka aik tukra hai.. Mere hisab se esa tab ho sakta jab khuda ka maddi (material) wajood hota.. Tab hi ham os k hisse b farz kar sakte the.. Jab esa nahi hai to ye kese ho sakta hai k galib kahe k agar me khalq na hota to khuda k wajood ka hissa hota? Even in abstract sense this explanation seems suspicious to me.. Aap kiya kehti hain??
@farah zafar
aur galib jab ye kehta hai k na hota me to kiya hota, yahan pe mere hisab se vo sawal nahi poch raha balki sawaliya andaz me keh raha hai k ek mere na hone se kiya farq per jata? Kuch nahi.. Jab aagaz aur anjaam donu khuda he, jab os ki zaat ko kayinat k hone ya na hone se koi farq nae parta.. Vo kayinat se pehle b tha aur baad me b rahe ga, to phir mujhe kiun banaya, mjhe na khalq kerne se kiya farq per jata, mujhe to is hone ne, is wajood ne, is zindagi ne boht masayil paeda kiye, boht dukh diye.. Mujhe is hone ne daboya.. Behter yahi tha k me na hota.. Kiun k galib k nazdeek zindagi aur gham donu lazim o malzoom hain..

Qaed e hayat o band e gham, asl me donu aik hain,
moat se pehle admi, gham se njat paye kiun..!

گو کہ صدیقی نے اس کی وضاحت کر دی ہے پھر بھی میں روشنی ڈالے دیتی ہوں ۔ آپ ان دو نظریات کا مطالعہ کریں ،وحدت الوجود اور وحدت الشہود ۔ پھر آپ کو میری تشریح سمجھ آۓ گی ۔ یہ بہت مشہور نظریات ہیں ۔ اگر آپ نے تاریخ کا مطالعہ کیا ہو تو آپ کو شائد علم ہو کہ مجدد الف ثانی نے وحدت الوجود کے خلاف آواز اٹھائ تھی ۔ کیونکہ اس نظریے سے ہندو مت کے پرچاروں کی بو آتی تھی۔ جس کے مطابق ہندؤوں کی چار ذاتیں شودر ،کھشتری وغیرہ وغیرہ بھگوان کے سر ،پاؤں ،بازؤوں وغیرہ سے بنی ہیں ۔ گویا انسان خدا کے وجود کا ہی ایک حصہ ہے ۔
تو غالب نے اس نظریۓ کا استعمال اس لیے کیا کیونکہ یہ پہلے سے موجود تھا ،غالب نے پیش نہیں کیا تھا

سو باتوں کی ایک بات ، اس کے الفاظ پہ غور کریں ، ڈبویا مجھ کو ہونے نے ۔ ۔ ۔گویا اس کا وجود اس کے لیے خوشی کا باعث نہیں بلکہ اس کا عدم وجود اس کے لیے فخر کا باعث ہوتا ۔ ۔ ۔کہ اس صورت میں وہ خدا کا ایک حصہ ہوتا

Quote:
Originally Posted by siddiqui88 View Post
@ farah
i agree with your explanation. But here you are a bit mistaken; you have taken wadatul wajood" for "wahdat u shahood". Wahdatul wajood means "khuda aur kainaat ek hain[/font]" (lughwi maani pe ghor kren). Wahdatushahood means " kainaat ki her shay khuda k wajood ki gawahi deti hai. So it is wahdatul wajood which can be said,has been propounded here.
بالکل درست کہ رہی ہو ۔ مجھے لکھنےکے بعد پتا لگ گیا تھا کہ غلطی کر بیٹھی ۔ میں ابھی درخواست کرتی ہوں موڈز سے کہ اسے درست کر دیں ۔

Quote:
Originally Posted by hamidullah gul View Post
miss farah aap ki tashreeh agr che zuban o bayan ke lehaz se aala he but it has created big confusion in my mind. Aap ne is sher ki tashreeh jis zawiaye se ki he mera nhe khyal ke ghalib ne us zawiay se ye sher likha he, awwalan ye ke aaj tak mujhe ye anddaza nhe tha ke ghalib ka tassuf ke sath be koi ta'aluq tha, mere nazdik ghalib ka tassauf se wahi rishta tha jo akbar ilah abaddi ka college se tha. Dosra ye ke aap ne sher ke dosray misray ko ziada ahmiyat nhe di, meri naqis raye me is sher ka dosra misra ziada ahm he aur ye sher bhe ghalib ke un kai ashhar me se aik he jo aam fehm hen.
مجھے حیرت ہوئ یہ جان کے کہ آپ یہ سمجھتے ہیں کہ غالب کا تصوف سے کوئ تعلق نہیں ؟ ضروری نہیں کہ شراب نوشی کرنے والا فلسفے اور تصو ف سے بھی دور ہو ۔

دیکھیے ذرا مثالیں؛

جب کہ تجھ بن نہیں کوئ موجود
پھر یہ ہنگامہ اے خدا کیا ہے ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بازیچہ اطفال ہے دنیا میرے آگے

ہوتا ہے شب و روز تماشا میرے آگے
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظر میں ہے ہماری،جادہ راہ فنا غالب

کہ یہ شیرازہ ہے عالم کے اجزائ پریشاں کا

ــــــــــــــــــ

اسے کون دیکھ سکتا کہ یگانہ ہے وہ یکتا

جو دوئ کی بو بھی ہوتی تو کہیں دو چار ہوتا

ــــــــــــــــــــــــ
میں نے شعر کے دوسرے مصرعے کو ہی تو اہمیت دی ہے ۔ ڈبویا مجھ کو ہونے نے ۔ سارا فلسفہ ان الفاظ میں ہے۔ جیسے میں کہوں ڈبویا مجھ کو سی ایس ایس کے بغیر تیاری پیپر دینے نے ۔ ۔ ۔ تو فورا آپ سمجھ جائیں گے کہ دوسری بات جو میں نے کہی نہیں وہ دراصل کیا ہے ۔
__________________
Love is my Shield,Truth is my Sword,Brain is my Crown,Smile is my Treasure and I'm a Queen;
Quitters never win and Winners never quit..!!!
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Farrah Zafar For This Useful Post:
Eager (Saturday, January 07, 2012), Hamidullah Gul (Friday, January 06, 2012), Maroof Hussain Chishty (Saturday, January 07, 2012)