Friday, April 26, 2019
06:36 PM (GMT +5)

Go Back   CSS Forums > General > News & Articles

News & Articles Here you can share News and Articles that you consider important for the exam

Reply Share Thread: Submit Thread to Facebook Facebook     Submit Thread to Twitter Twitter     Submit Thread to Google+ Google+    
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old Friday, February 12, 2010
Arbab.Danish's Avatar
Senior Member
Medal of Appreciation: Awarded to appreciate member's contribution on forum. (Academic and professional achievements do not make you eligible for this medal) - Issue reason:
 
Join Date: Dec 2009
Location: Islamabad
Posts: 351
Thanks: 219
Thanked 222 Times in 143 Posts
Arbab.Danish will become famous soon enough
Default پاکستان ان دی ڈرائیونگ سیٹ'

'پاکستان ان دی ڈرائیونگ سیٹ'
اصناف: سیاست, مزاح, پاکستان

ہارون رشید | 2010-02-11

ایک اخبار میں گزشتہ دنوں لندن میں افغانستان سے متعلق کانفرنس کے بعد کی ایک خبر کی شہہ سرخی پڑھی تو ایک عجیب سا سماں آنکھوں کے آگے بندھ گیا۔

سرخی تھی: 'پاکستان ان دی ڈرائیونگ سیٹ' جب اسے ذہن کی سکرین پر دیکھنے کی کوشش کی تو پہلے تو یہ سمجھ نہیں آئی کہ یہ گاڑی کون سی ہے جسے پاکستان ڈرائیو کر رہا ہے۔ پھر کچھ سوچا تو ڈرائیونگ سکھانے والے سکول کی گاڑی کا خیال ذہن میں آنے سے الجھن کم ہوئی۔ اگر کسی نے غور نہیں کیا تو اس گاڑی کے دو سٹیرنگ ہوتے ہیں۔ ایک سیکھنے والے کے پاس اور دوسرا اسے سکھانے والے کا۔ اس کے بعد کی وضاحت کی ضرورت نہیں رہی کہ سیاسی و فوجی قیادتوں میں سے کون کس سٹیرنگ پر بیٹھا ہے اور کون اس ملک کو کس سمت لیجانا چاہتا ہے۔ ایک کو عوامی مفادات پیارے ہیں تو دوسرے کو قومی مفادات۔ عام آدمی تاہم مشکل سے دوچار ہے کہ یہ دونوں ایک ہی چیز کے دو نام ہیں یا دو مختلف باتیں۔

خیر اس گاڑی کی حالت بھی سن لیں۔ بجلی، قدرتی گیس، آٹا اور چینی اس کے چار پہیے ہیں لیکن چاروں غائب ہیں یا پھر ان میں ہوا کم ہونے کی وجہ سے گاڑی کے انجن پر مزید بوجھ کا سبب ہیں۔ ویسے یہ گاڑی کم اور ٹرک زیادہ ہے۔ ایسے ٹرک جن کا ڈرائیور کیبن ہی ہے باقی کچھ نہیں۔ لہٰذا پیچھے بیٹھنے والے سولہ کروڑ عوام قدرتی ماحول کا مزا لے رہے ہیں۔ ٹرک ایسا کھچا کھچ بھرا ہوا کہ جیسے بنگلادیش میں تبلیغی اجتماع سے واپس لوٹنے والی ریل گاڑی۔ کبھی کوئی کھڈا آتا ہے تو ٹرک پر سے کئی مسافر نیچے گر جاتے ہیں۔ سڑک صرف ڈرائیوروں کو دکھائی دیتی ہے یا ان میں سے بھی محض ایک کو کسی حد تک واضح طور پر۔ باقی مسافر اللہ کے رحم و کرم پر ہیں۔ ان میں سے چند سر پھرے نوجوان ڈرائیور کیبن پر قبضہ کرنے کی کوشش میں مارے جا رہے ہیں اور اِدھر اُدھر پٹخے جا رہے ہیں۔ دوسری جانب اس گاڑی پر باہر سے بھی بعض 'غیر ٹرکی' چھلانگ لگا کر چڑھ جاتے ہیں۔ انہیں اتارنا کسی کو قبول نہیں۔

ٹرک کا ایندھن کچھ امریکہ اور کچھ آئی ایم ایف کی مدد سے ڈالا جا رہا ہے۔ کچھ سڑک ٹیڑھی ہے، کچھ چڑھائی ہے اور کچھ ڈرائیور جان بوجھ کر یا انجانے میں گاڑی کو قابو میں نہیں رکھ پا رہے ہیں۔ ایسے میں لندن کانفرنس کے شرکاء نے مشورہ دیا ہے کہ افغانستان کی گاڑی کو بھی پیچھے باندھ لو اور شدت پسندی
کی دلدل سے نکال دو۔


Link. http://www.bbc.co.uk/blogs/urdu/2010/02/post_591.html
__________________
"The only necessary thing for the triumph of evil is for good men to do nothing."
--Edmund Burke (1729-1797)
Reply With Quote
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Pukhtoons & their Land Pukhtoonkhwa Mr.Nationalist Pashto Poetry 0 Thursday, October 01, 2009 09:48 AM
Farman E Elahi sara soomro Islam 11 Wednesday, August 19, 2009 10:26 AM
Isamiat Paper in Urdu Raz Islamiat 4 Thursday, December 06, 2007 11:33 AM
Non Muslim Girls In Veil fatima3k Discussion 2 Friday, October 27, 2006 02:17 AM


CSS Forum on Facebook Follow CSS Forum on Twitter

Disclaimer: All messages made available as part of this discussion group (including any bulletin boards and chat rooms) and any opinions, advice, statements or other information contained in any messages posted or transmitted by any third party are the responsibility of the author of that message and not of CSSForum.com.pk (unless CSSForum.com.pk is specifically identified as the author of the message). The fact that a particular message is posted on or transmitted using this web site does not mean that CSSForum has endorsed that message in any way or verified the accuracy, completeness or usefulness of any message. We encourage visitors to the forum to report any objectionable message in site feedback. This forum is not monitored 24/7.

Sponsors: ArgusVision   vBulletin, Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.