View Single Post
Old Thursday, January 13, 2011

Faseeh Muhammad has a spectacular aura aboutFaseeh Muhammad has a spectacular aura aboutFaseeh Muhammad has a spectacular aura about

Quote:
achha ye bataaen k ashaar ki tayari kese karni hai?? i mean, jitnay shur'aa hain, un k ashaar un k kalam me kahin se bhi aajatay hain ya kuch khaas ghazlain n nzmain hain. aap ashaar kese kar rahay hain??
Ithink kaheen say bhe a saktay hain....Maray ishar ki tayyari ka method ya hay k main ishar ko un k mazameen ka context main yad rakhta hun and i think that is the safest method to make a guess... Agar koi shair khudi ko discuss kar raha hay to wo most probably iqbal ka hoga... agar azad nazam hay to ghalib ya meer ki nhn ho sakti...is tarah ashar ko divide karta hun and then i make a guess.

I was planning to go through the famous works of iqbal, mir and ghalib to become familiar with the "zameen" they used..this is the easiet way to recognize the poets.

itna parhako to main nhn hun k sari poetry parhonn by the way i am thinking of reading novels too. infact after your question i have started studying raja gidh from internet. so go ahead with your decision of studying them atleast once.