Friday, May 10, 2024
05:43 PM (GMT +5)

Go Back   CSS Forums > General > Discussion

Discussion Discuss current affairs and issues helpful in CSS only.

Reply Share Thread: Submit Thread to Facebook Facebook     Submit Thread to Twitter Twitter     Submit Thread to Google+ Google+    

LinkBack Thread Tools Search this Thread
Old Tuesday, August 30, 2011

arslanbhutto is on a distinguished road
Default Altaf Hussain Letter to Tony Blair

Assalam-o-Alaikum everyone

I found out the letter written by Altaf Hussain to Tony Blair so I thought of sharing it with you guys
Kindly see both attached files

Regards
Attached Thumbnails
Altaf Hussain Letter to Tony Blair-altaf-tony-1s.jpg   Altaf Hussain Letter to Tony Blair-altaf-tony-2s.jpg  
DEVOLUTION GEEK (Tuesday, August 30, 2011), fatimak (Friday, September 02, 2011), hamarapakistan (Tuesday, August 30, 2011), Perhar (Thursday, September 01, 2011), SUNDAS11 (Thursday, September 01, 2011)

DEVOLUTION GEEK will become famous soon enough
Thumbs up

Great Work!

Jea Pakistan! Jea Sindh! Jea Zulfiqar Mirza
Ahmed_2007_Cool (Tuesday, August 30, 2011)

aariz is just really niceaariz is just really niceaariz is just really niceaariz is just really nice

I read the letter in a tv program by Kashif Abbasi. I am not shocked to see this letter. We already knew that the MQM , the terrorist group and a part of Black water, is working against the security of the country. I wonder why urdu speaking community is afraid of the mqm and they vote to them. The party has distorted the image of the good urdu speaking people, who are contributing in different fields.
Dear, it is a single letter only. There are thousands of proofs which clearly show the mqm picture as an anti sindh and anti pakistan.

regards
Call for Change (Thursday, September 01, 2011)
Old Wednesday, August 31, 2011

basitpasha is on a distinguished road

One and only proof is enough for people of Pakistan. The members of MQM exist in karachi, and karachi is the largest voilence-affected city in pakistan. We must try to stop the spread of MQM in out country. MQM has no fear of ALLAH, they have only fear of ISI , and ISI is our biggest weapon.

Asif Amin will become famous soon enough

Urdu speaking is good and loyal people to Pakistan. Unfortunately, they made puppet in hands of some militants. The second reason PPP, ML-N, JI and like that type of big political parties never raised and solved any issues of Urdu speaking. so Urdu speaking take distance from big political parties and presently has no option to join any other party. If any big Political party shows its interest for Urdu speaking community, in future all Urdu, Memon, Burmi, Bangali and Gujrati speaking will join this party gradually.

Bhai koe mukhlis jamat aur samne to ae jo ikhlas ke sath Urdu, Memon, Burmi, Bangali aur Gujrati speaking ke lye maidon me ake inke jaez huquq ke lye kam kare. Sub uske sath hojaenge ahista ahista.
aariz (Wednesday, August 31, 2011)

Quote:
Originally Posted by Asif Amin View Post
Urdu speaking is good and loyal people to Pakistan. Unfortunately, they made puppet in hands of some militants. The second reason PPP, ML-N, JI and like that type of big political parties never raised and solved any issues of Urdu speaking. so Urdu speaking take distance from big political parties and presently has no option to join any other party. If any big Political party shows its interest for Urdu speaking community, in future all Urdu, Memon, Burmi, Bangali and Gujrati speaking will join this party gradually.

Bhai koe mukhlis jamat aur samne to ae jo ikhlas ke sath Urdu, Memon, Burmi, Bangali aur Gujrati speaking ke lye maidon me ake inke jaez huquq ke lye kam kare. Sub uske sath hojaenge ahista ahista.
Bro I don't agree with you
First of all what rights are you talking about. I have never heard anyone especially people of sindh has undermined urdu speaking rights if this were the case then they wouldn't have welcomed them with open hearts

And as far as forming another party for mohajirs, there are numerous parties that are formed on the basis of protecting mohajirs rights but none has achieved mainstream success because MQM wont let that happen. MQM-H of Afaq Ahmed is always targeted by MQM-A because they know Afaq Ahmed is the true protector of mohajir's right and they know that Afaq Ahmed can become a real problem for MQM in future if they let him continue his politics

I believe in politics for People of Pakistan rather than politics in People of Sindh, Punjab, KP

All the major parties in Pakistan are based upon their ethnicity, PML-N is punjabi party, ANP is Pakhtoon party, PPP is mostly Sindhi Party and MQM is mohajir party. Now, if another party is formed to protect mohajirs than I don't understand how can this racial violence will ever end.

@ArsalanBhutto;

Bhai rights to hamara yah bunyadi huquq ko kehte hain. Karachi ke Mohajirs ki demand hamesha se ye rahi he ke unko Govt me mulazmat nahi di jati thi, unke sath tasub barta jata tha is tarah ke masael the. Ab to jhagrah Urdu speaking ka sirf Govt Jobs, karachi ke revenue share aur quota wagera pe he. Baqi to Karachi me Koe masla nahi. Pehle bhut masael the par abto koe kisi ko kuch nahi kehta. But ploiticain creates problem, they use ethnic tools. Land mafia bhut he karachi me, is me Urdu speaking bhi hain, pathan, baloch sindhi sub hi hain koe khas group nahi.Sub party wale karte hain galat kam.

Ab to pure pakistan me larae he. Karachi ka masla kham khae me banaya jata he abto ek hi mohalle me mix community rehti he sub kisi na kisi peshe s wabasta hain, apna kamate hain apna khate hain.

But politician use ethnic tools and disturb the situation.
samreenhassan (Thursday, September 01, 2011)
Old Thursday, September 01, 2011

Brother mein bi aap se wohi farma raha hun k konsay rights aap k hazam kar liye sindh k bashindon ne. Agar wo itne tasubi hi thy tu unhon ne aap ko Sindh mein aane hi kyun diya.
Shayad aap ko bi pata hoga k MQM Zia ul Haq ne banaye thy 80s mein PPP ko tackle karne k liye aur MQM k student wing APMSO pehle student party thy jis ne mohajir k rights ka khel shru kiya tha

Dosri baat mujhe ye baatein samajh nai aatein k Quota system ethnicity k bunyaad par kyun banaya jata hai, aap CSS ka hi quota le lein, Punjab mein almost 50% se zyada seats allot hotii hain. Manta hun k wahan k population zyada hai aur us hisaab se seats allot hoti hain but aap ye sochein k agar poray Pakistan k almost 50% civil servants punjabi honge tu kya wo apne punjab ka nai sochein gy. Civil servants aik country k backbone hotey hain agar wo hi tasabi honge tu phir aap aur kya keh sakte hain

Is baat ka hal sirf ye nai hai k har alag zaban bolne wala apni party bana le aur bolna shru kar de k hamein haq nai milte. Is tarah tu kal sirayki zaban wale uth jayein gy aur apni party bana kar bolein gy hamare haq nai miltey hamein azad karein. Yahan koi ye baat nai bolta k Pakistaniyon k party banao aur us k masaail hal karo

Dosri baat aap k bilkul theek hai k politicians ethnic tools use karte hain par hamein khud ese baaton par kaan nai dharne chaheyein
samreenhassan (Thursday, September 01, 2011)

@arsalanbhutto;

Dear Arsalan, Pehli bat jab Pakistan banato Hindustan se Mohajrin sirf sindh nahi gae the balke Punjab aur NWFP me bhi logon ni hijrat ki to is hisab se Punjab,NWFP wale bhi bhut se log Mohajirin hoe. Par Karachi me masla waqae alag tha yah Urdu speaking se tasub barta jata tha. Aaj tasub na hone ke brabar he. But Government me jub PPP hoti he to o Sindhi bhayun ko preference deti he Govt Job me. Is tarah ke past ke incidence bhut the jis pe tehreek chali but me kehta hu ke We are Muslims, ethnicity ko kabhi nahi dekhna chaye mil ke kam karna chaye. But ethnicity ek esa tool he jis se politician election jeet te hain aur sari situation ko badal dete hain.

Bhai independence se pehle bhi jhagra Muslims and India ki govt me ruling share ka tha jis ki waja se Pakistan ki tehreeq chali ke hume Hindustan me nazar andaz kya jata he.

Bangali bhai ne bhi tasub hone ki waja se tehreeq chalae ke inko inki population ke mutabiq Govt me quota aur share nahi dya jata aur tasub kya jata he aur unho ne East Pakistan se Bangladesh banaya.

Pehle bhi log kehte the ke hum kisi se tasub nahi karte. Aaj bhi hamare sindhi bhai kehte hain ke hum Urdu speaking se tasub nahi karte. Ye sirf kehne ki baat hoti he. Me yah Sindhi se murad Qaum Parast leader aur worker le raha hu. Not a Common Sindhi Brother.

Bhai Dr Zulfiqar Mirza sahab ne kha ke mene Police me 10000 sirf Sindhi bharti kye kisi Urdu wale ko nahi kya. Is tarah ki bate aur rawayya pehle bhut hua tha. Par ab bhut kam he.

Me aap ko ya Sindh ke aam admi ko ilzam nahi de rha balke is me Qaum parast Leaders involve hote hain.

Me aur aap to khud Pakistan ke lye sochte hain.

Lekin mujhe afsos he ke Karachi me ab pehle jesa tasub nahi he magar ab MQM ko chaye ke o apne ko uppar rakhne ke lye Pathan aur Sindhi ka tasub khud bhi chorde warna phr Pakistan tot jaega.

Bhai Punjub me bhi Saraeki sobe ki tehreeq chal rahi he aur age Saraeki soba ban bhi jaega.

Hazare sobe ki bhi tehreek chal rahi he o bhi ban jaega.

Pakistan me kae tarah ki ethnicity mujud he islye hona ye chaye tha ke Province ke name kisi Ethnicity pe na rakhe jate jese Sindh, Punjab, Balochistan. Agar Provinces ke nam koe aur hote to kam az kam ethnicity pe larae nahi hoti.

Aab ethnicity ki jang har koe karta dekhae de raha he lekin ye larae Politician karwate hain. Common man ko kisi se koe garz nahi usko dal roti kamane se matlab he. Ab Allah kare ke ye larae aur fasad khatam ho jae warna Shaed Pakistan ki qurbani deni paregi.

I am in not favour of any political Party and I am not an Urdu speaking.
We all are Muslims and Pakistani Brothers. We all are one Family.
Medal of Appreciation: Awarded to appreciate member's contribution on forum. (Academic and professional achievements do not make you eligible for this medal) - Issue reason:

Thanked 1,807 Times in 836 Posts
Call for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud ofCall for Change has much to be proud of

Quote:
Originally Posted by arslanbhutto View Post

Dosri baat mujhe ye baatein samajh nai aatein k Quota system ethnicity k bunyaad par kyun banaya jata hai, aap CSS ka hi quota le lein, Punjab mein almost 50% se zyada seats allot hotii hain. Manta hun k wahan k population zyada hai aur us hisaab se seats allot hoti hain but aap ye sochein k agar poray Pakistan k almost 50% civil servants punjabi honge tu kya wo apne punjab ka nai sochein gy. Civil servants aik country k backbone hotey hain agar wo hi tasabi honge tu phir aap aur kya keh sakte hain
brother you are from Sindh na. Inshallah when you will be a CSP don't segregate your call for duty in provinces . Think as a Pakistani , act as a Pakistani. if others are doing wrong you can break this chain , you can make a difference and may be others follow you by seeing ur love and devotion for country and honesty. instead of giving examples of others make yourself an example and that's what matter.

Regards,
The Following 3 Users Say Thank You to Call for Change For This Useful Post:
arslanbhutto (Friday, September 02, 2011), SARFRAZ KHAN SIAL (Thursday, September 01, 2011), SUNDAS11 (Thursday, September 01, 2011)